niedziela, 20 lipca 2014

FOTORELACJA TYGODNIA #1

Wiecie co pomyślałam, że skoro jestem na wyjeździe to fajnie byłoby zrobić coś na wzór fotopamiętnika(?). W każdym razie lajki tygodnia powrócą w sierpniu, może we wrześniu, a i może tego typu posty będą nawet przez cały rok jako przeplatanka z lajkami. W końcu blog też jest tworzony dla wspomnień :)


PONIEDZIAŁEK


 Cały ten dzień potwornie lało, więc nie wychodziłam wcale... Za to zabrałam się za pieczenie bananowych bułeczek, które przyznam wyszły całkiem, całkiem ;) przepis


 Ówczesne paznokcie i woda z owocami. Teraz tworzę przeróżne kombinacje, maliny, owoce leśne, ogórek i limonka, limonka i mięta- to jest po prostu pyszne i bardzo orzeźwiające!

WTOREK

 Wpis o tym już się pojawił tu

 Później był czas na lody. Wpis o największej lodziarni w Europie tu
Kolejne paznokcie i moje dwa nowe cudeńka :)

ŚRODA

Tego dnia chodziłam z siostrą w poszukiwaniu graffiti, niestety tego konkretnego nie znalazłam, ale mam inne :) Przyłapałyśmy też dwóch panów, na tworzeniu czegoś takiego :) A poniżej jedna rzecz z mojej wishlist tu. Wygląda inaczej niż ta co siedziała mi w głowie, ale podoba się bardzo!







CZWARTEK

Znalazłam się tam i zakochałam! Pierwsza myśl- jestem w Grecji?! To miejsce znane tylko miejscowym, bardzo mało ludzi, cisza, spokój, woda błękitna, a dookoła przepięknie. (sztuczny zbiornik wydrążony w skale- kąpielisko) Jedziemy tam znowu w przyszłym tygodniu, tym razem "pójdę" na większe głębiny, przez pierwsze 10 metrów, a nawet i więcej jest płyciutko ;)






 Zdjęcia miasta, których mam pełno w folderach.

 Więcej zdjęć wkrótce :)

 Po południu wybrałam się z siostrą do kawiarni, która ma genialny wystrój, a wszystko do siebie idealnie pasuje. Chodziłam tam i nie mogłam się napatrzeć :)



PIĄTEK

To był dosyć zaplanowany dzień, ale po południu udałyśmy się do sokarni, tak, również ze świetnym wystrojem, napiszę tylko, że szpinakowo- owocowy sok jest pyszny i gdy wrócę do Polski popróbuję takich w domu. Więcej zdjęć wkrótce! Ale ja mam planer ;)




SOBOTA

Dzień bardzo na luzie, wypad co centrum i nad morze, zahaczając o ogród botaniczny, z którego zdjęcia można zobaczyć tutaj -to jeden z popularniejszych notek na tej stronce, jeszcze z zeszłych wakacji. Teraz jest tu jeszcze piękniej niż rok temu. Reszta zdjęć prawdopodobnie na dniach ;)






Starałam się, aby pokazać Wam coś więcej niż codzienne spacery i wypady nad morze. Mam nadzieję, że się udało. Przyznam, że sporo miałam pracy z segregacją tych zdjęć- postaram się, aby taki wpis pojawił się również w przyszłą niedzielę. Jak widać sporo postów czeka na publikację, a sporo planów przede mną- te wakacje będą bardzo pracowite. Love it!

49 komentarze:

  1. Świetny pomysł i wykonanie notki ;) Śliczne zdjęcia, widać, że ciekawe spędzasz wakacje ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę takich wakacji, ślicznie wychodzisz na zdjęciach =D

    OdpowiedzUsuń
  3. te bułeczki z nutellą wyglądają przepysznie. super zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bułeczki i gofry serduszka <33 mniam pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju! Ale narobiłaś smaka tymi bananowymi babeczkami :D Mniam!

    Zapraszam też do mnie:
    http://maryannfashionn.blogspot.com/
    Buziaki ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Super fotki :) Ale smaka mi zrobiłaś takie pysznośći :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Graffiti świetne :) masz mega talent w malowaniu pazurków :) jak to robisz ? Mnie nigdy nie wychodzą takie dzieła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś zaczęłam tak dla zabawy i z czasem się nauczyłam ;)

      Usuń
  8. Podoba mi się w jaki sposób to pokazałaś, bo na innych blogach są same zdjęcia. U Ciebie natomiast znajdzie się parę opisów co i jak i to dodaje uroku :)
    Czekam na kolejny taki post :)
    borenium.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne fotki. Fajnie na nich wyglądasz. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne zdjęcia, czekam na kolejne! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia, super jakość <3

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. jeeeej ale piekne paznokcie ♥ no i zdj. bardzo mi sie podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, świetne zdjęcia! Nie mogę doczekać się tych za tydzień :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobry pomysł na tego typu post,fajne zdjęcia,nie mogę doczekać się na kolejną dawkę zdjęć.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne miejsca, w której części Grecji dokładnie jesteś?

    OdpowiedzUsuń
  16. marynarskie paznokcie<3

    ps. a u mnie? SILVER SNAKE pojawił się na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny pomysł z tą fotorelacją :D śliczne paznokcie masz *.*

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia! Super pomysł taki "fotopamiętnik":)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia, bardzo fajnie pokazałaś wszystko w notce, aż miło się oglądało, a dzięki zdjęciom udało mi się wyobraźnią przenieść w to miejsce ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wtorkowe zdjęcia mnie urzekły... choć wszystkie są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne zdjęcia! Najlepsze z wtorku!
    Jeszcze ten zbiornik wodny, ach. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny wpis :) ten sztuczny zbiornik wygląda przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny pomysł na posta :) pazurki śliczne :) zjadłabym te goferki :) obserwuję i liczę n rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialne zdjęcia i paznokcie ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny pomysł. Piękne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo pomysłowy ten wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkie zdjęcia są bardzooo ładne :) Zrobiłaś mi smaka tymi bułeczkami :)

    kawaii--sugoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. super stylizacje, piekne miejsca i same pyszności :) soczki, gofry i bułeczki z nutellą pychotka:* dodaję do obserwowanych ))) paznokietki też mega, zwłaszcza ten z kotwicą :D

    OdpowiedzUsuń
  29. super zdjęcia :)
    widać że tydzień udany :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Prześliczne zdjęcia - cudowny klimat, widoki i same pyszności ;)
    Może wspólna osberwacja ? http://beyoursele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawe zdjęcia, super! :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. świetna jest ta seria! :) bardzo chętnie będę ją czytała :)
    a przepis na babeczki bananowe muszę wypróbować! :p

    OdpowiedzUsuń
  33. w mojej małej mieścinie, gdzie każdy się zna, niestety trudno o atrakcje, jeśli sama ich sobie nie zorganizujesz :( ale masz rację, czas wziąć sprawy we własne ręce. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Genialny pomysł z tym pamiętnikiem. Bo dzięki temu lepiej możemy się wczuć to co przeżyłaś. Aż mnie ciekawi co w następnym pokarzesz i opiszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  35. piękne miejsca, wspaniale zdjęcia! jestem zachwycona ujęciami :)
    Może wspólna obserwacja? Jeśli tak to napisz u mnie na blogu :)
    + zapraszam do KONKURSU który zawarty jest w najnowszym poście! :)
    www.stylevoila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Zdjęcia każdy lubi oglądać, więc to był świetny pomysł na pokazanie swojego tygodnia :) Bananowe bułeczki? *oczoplons*

    OdpowiedzUsuń
  37. piękne miejsca i bardzo ładne zdjecia:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczne miejsca *.* <3
    Jak zwykle świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudowne miejsca, aż chcę się tam pojechać i zobaczyć to wszystko na własne oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  40. śliczne zdjęcia i genialne miejsca :> szczególnie ta "Grecja" ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczne pazurki :3
    Rewelacyjne zdjęcia ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję. ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Hola Felipe 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis