sobota, 19 lipca 2014

Garag1- najlepszy sklep na świecie.

 Bardzo lubię zaglądać do sklepów z różnymi gadżetami do domu, może nie koniecznie by coś kupić, ale by pooglądać i trochę się pozachwycać :D Skręcając w jedną uliczkę można natknąć się na takie niewielkie, ale jak świetne miejsce. Znajdziecie tu wszystko od świeczek, po tablice z drutu i oldschool'owe buty. Będąc tutaj rok temu kupiłam sobie kilka rzeczy do pokoju, jednak teraz trzeba sobie trochę dać na wstrzymanie, bo mój mały pokój tego wszystkiego już nie pomieści... A cały "wystrój" to taki artystyczny nieład i pełno rzeczy w stylu vintage :)

Po tablicę "things to do today" w lewym górny rogu chyba wrócę :)










Tym razem w ręce wpadła mi świeczka o zapachu trawy cytrynowej za 25 koron, czyli około 12-13 zł.   Oto Garag1 :"garażet". :)

35 komentarze:

  1. jej, ale cuda! moja mama uwielbia takie sklepy. coś czuję, że gdyby tam weszła, to chyba już by tam zamieszkała :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O ile różności, jest w czym wybierać

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobrze zaopatrzony ten sklep :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie cudowne rzeczy tam są ! Świetny sklep! :)

    http://pictrue-ofme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. jejku, az chcialabym sie tam znalezc!

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniałe miejsce, ale ceny pewnie nie są zbyt niskie:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem, że jest różnie, niektóre rzeczy można obczaić za naprawdę niewielkie pieniądze :)

      Usuń
  7. Wow, ja już parę rzeczy z miejsca wypatrzyłam:) Trochę jak Pepco, tylko bardziej klimatyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki cudny sklep. Chyba dobrze, że u mnie takiego nie ma, bo czuję, że często bym tam przybywała i oglądała rzeczy :)
    borenium.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny taki sklep. W sumie zapchany po brzegi różnościami, ale dzięki temu każdy znajdzie coś dla siebie, coś wyjątkowego i oryginalnego. Dodatkowo cały ten sklep to dobre źródło inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale świetny sklep! :))

    zapraszam: internetowekartki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ile fajnych rzeczy,ale nie wiedziałaby co wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Poszłabym tam i chyba bym się rozpłakała że nie mogę kupić wszystkiego hahaha


    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe cudeńka! Najlepsze chyba są te tabliczki z napisami. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tabliczki to dla mnie najlepsze rzeczy w całym sklepie :)

      Usuń
  14. Uwielbiam takie miejsca,mają duszę. Zawsze kupuję mnóstwo ozdób do domu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chciałabym pójść do takiego sklepu:)
    Zapraszamy do nas

    blondiebrownieblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne rzeczy tam mają. Pozdrawiam :) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Oh, ile już wypatrzyłam perełek, a to tylko zdjęcia! Jakbyś wpadła do tego sklepu, to pewnie wyszłabym ze stertą tak na prawdę nie potrzebnych mi rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Amazing GARAG1 !!
    Would you like to follow each other ?


    xx
    http://www.thetrendysurfer.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. ale super, uwielbiam takie rzeczy!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. fajny sklepik :) myślę, że znalazłabym tam coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam takie sklepy <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Szalałabym tam, uwielbiam takie motywy!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Również uwielbiam takie sklepy, są bardzo inspirujące.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nigdy nie miałam do czynienia z tym sklepem, ale mówiąc szczerze to te zdjęcia mnie zachwyciły! Świetne miejsce :)

    -> POMOŻESZ MI? :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ojjj,już mi się podoba :) Chętnie poświęciłabym odrobinę swojego czasu na zakupy w tym sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. chyba bym nie wyszla z tego sklepu

    OdpowiedzUsuń
  27. ja również jestem wielką fanką takich miejsc :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję. ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Hola Felipe 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis