piątek, 25 lipca 2014

Turniej rycerski na Gotland |Visby



d

Dokładnie we wtorek wraz z siostrą i jej córeczką wybrałyśmy się na turniej rycerski. Dookoła było kilka straganów z przeróżnymi średniowiecznymi akcesoriami, jedzeniem oraz pełno przebranych osób. Lubię takie klimaty, a zobaczyć takie odtworzenie na żywo to było coś, można powiedzieć, że była to taka ukryta forma przedstawienia. Na początku wszystko zaczęło się tak jak w filmach, przybyły dwa królestwa, przywitanie rycerzy i ich giermków. Widownia była podzielona na dwie części i każda kibicowała jednej z dwóch drużyn, w której skład wchodziło 4 rycerzy. Później "na scenę" (trawnik :D) wyszły dzieci, młodzież, a jeszcze później były "zawody" łuczników.






Zawody rycerskie polegały na tym, że najpierw rycerze uderzali w to coś powyżej, potem bronią w jabłka, które leżały na ziemi, nadziewali na kopie kółka, a potem były już walki, właśnie na kopie. Oczywiście przedtem wybrali sobie damy, którym ofiarowali swoje wstążki i to dla nich walczyli. :)


















A tutaj już zwycięski rycerz ze swoją wybranką ^^







Tu mi tak Pan ładnie zapozował :)
KONIEC

27 komentarze:

  1. Na pewno świetna zabawa =D Chciałabym coś takiego zobaczyć.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny ivent :) zazdroszcze
    w wolnej chwili zapraszam do mnie, jeżeli spodoba Ci się mój blog - zapraszam do obserwacji

    http://dreamsstation.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Raz miałam okazję być na takim turnieju. Było świetnie. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetna sprawa, sama chętnie bym się na coś takiego wybrała ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia są świetne, musiałyście się fajnie bawić :)

    Zapraszam do mnie na nowy post:
    http://bezsennaaaa-magias.blogspot.com/2014/07/koloniaczy-warto.html

    OdpowiedzUsuń
  6. ah poszlabym chetnie na cos takiego!:)
    xx
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super się prezentuje.
    Zapraszam do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna rzecz, podoba mi się ;)
    Dzięki za kliknięcia ;)
    mój blog, coomedyyyy

    OdpowiedzUsuń
  9. nie bylam nigdy na takim wystepie

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna przygoda z takim turniejem!

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, że takie coś w ogóle jest, można przyjrzeć się jak to było bardzo dawno temu i przy tym świetnie się bawić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O ja nigdy nie byłam na czymś takim, więc Ci zazdroszczę, chciałabym się tam znaleźć. Dziękuję jeszcze za komentarz u mnie na blogu :)
    Pozdrawiam~Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy blog :) Co powiesz na wspólną obserwację? Serdecznie zapraszam do siebie: gusiaablog.blogspot.com Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Warto w czymś takim uczestniczyć :) Zawsze to jakaś rozrywka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow,chciałabym być na takim czymś :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na ostatnie dni rozdania ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie obejrzałabym taki turniej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tylko raz byłam na turnieju rycerskim, ale bardzo mi się podobało :D

    OdpowiedzUsuń
  18. nigdy nie byłam, chociaz kilkakrotnie przejezdzałam wracając z wakacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. nie byłam nigdy na takim turnieju :)

    ps. a u mnie? STYLIZACJA ZA GROSZE! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oo ale super.
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Strasznie bym chciała uczestniczyć w takim turnieju :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję. ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Hola Felipe 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis